Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Перший огляд електричної модифікації Renault Kangoo Z.E.

На європейському ринку представлено широкий вибір електромобілів за привабливою ціною, але поєднання можливостей перевезення вантажів та відсутність залежності від традиційних видів палива посприяло зростанню популярності французької моделі під назвою Renault Kangoo Z.E. З 2017 року цей вен може проїхати без підзарядки майже 200 км, що робить експлуатацію автомобіля зручною та передбачуваною.

Новий Renault Kangoo Z.E. найуспішніший електричний фургон на теренах Європи, який з 2011 року розійшовся тиражем у понад 25 тисяч екземплярів. Але сьогодні мова піде про оновлений фургон з максимальною відстанню руху без додаткової підзарядки у 200 км. Такі характеристики вдалося досягнути завдяки встановленню батареї на 33 кВт та підвищенні ефективності роботи електромотора. Серед нововведень слід відмітити впровадження теплового насосу для системи клімат-контролю, яка яка допомагає підтримувати рух по дорозі навіть у холодну погоду, обмежуючи використання електричних резисторів, що споживають енергію. Зарядний пристрій нового Kangoo Z.E. отримав можливість швидкої зарядки навіть від системи живлення потужністю у 32 А. В результаті підзарядка до рівня у 40% триватиме лише одну годину.

Електрична модифікація французького фургона має вантажопідйомність 640 кг і поставляється в трьох стилях: Стандартний, Maxi та Maxi Crew. Довжина кузова варіюється від 4,28 м до 4,6 метра. І хоча офіційні ціни ще не оголошено, в Рено очікують на початковий прайс до 20 тисяч євро за базовий Kangoo Z.E. На дорозі новий Renault Kangoo Z.E. продемонстрував що вн є ідеальним фургоном для керування містом. З навантаженням у 250 кг автомобіль справляється досить непогано, але замітно страждають динамічні показники фургона. Від 0 до 100 км/год автомобіль прискорюється за 22,6 секунди. максимальна швидкість дорівнює 150 км/год.

За кермом каблучка відчуваєш себе як на відпочинку, бо органи керування автомобілем розташовані так само звично, як і на звичайному Kangoo. Нажаль розчарування нас очікувало всередині цього фургона. Обробка деталей салону та якість збирання потребують перегляду, од же працювати потрібно над деталюванням салону та впровадженням сучасних мультимедійних програм та обладнання…   

04.08.2017
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Перший огляд електричної модифікації Renault Kangoo Z.E.

Політика конфіденційності